minikturta Arkadaşlar iyi günler hepinize, sol göğsümün altında ağrı ve sizi var sizce neden olmuş olabilir doktorluk bi durum var mıdır acaba 🤔 şimdiden teşekkür ediyorum 🥰
nida50 minikturta bildiğim bir durum değil, üstte kalsın diye yazıyorum. Doktorunuza danıştınız mı? Başka bir şikayet var mı beraberinde?
Busra3509 minikturta bende de çok oluyor göğsüm o kadar çok ağrıyor ki Hatta ben de çarpıntılar da çok yüksek oluyor nabzım çok yüksek oluyor Doktora sormuştum Ben göğsüm ağrıyor diye hamilelikte bunları normal demişti Hatta benim nefes alışın bile çok daralıyor
minikturta nida50 hayır ya birden bire oldu uyandım bisey yoktu uyudum geri uyandım ki nasıl sızlıyor 😭 süt kanalları mi diye düşünmeye başladım
nida50 minikturta ben yaşamadım öyle bir şey ama ara ara ağrısı oluyor tabi. Çok sıkı çamaşır, kıyafet giymemeye çalışıyorum. Belki yatarken üstüne doğru yatmışsınızdır, o da bu dönemde ağrı yapabiliyor
nida50 minikturta anladım 😅 bu dönemde büyüdükleri için üzerine yatınca sızı vs yapabilir, yine de siz doktorunuza danışın. Geçmiş olsun.