Kızlar 19+ 2 günlükken ayrıntılı ultrasyona gitmiştim 1 ay sonra tekrar çagırdılar beni 11 ocakta randevü aldım bebekle ilgili birşey görüpte Bana söylemediletmi acaba 3 aylıkken ben özele gidiyordum böyle birşey söylenmedi 2 3 tarama testini yapmadım 4 tarama testide geçti zamanı ayrıntılı ultrasyondanda birşey söylemediler sadece çagırdılar ölçtüler tabi resminide atabilirim