Aysegulboga Merhabalar ☺️ Adana metro hastanesınde kadın dogum doktoru olarak en ıyı doktor hangısı sızce ?
Hyry9004 Aysegulboga bende adanalıyım ama ben algomedde eda hanıma gidiyorum. Çok iyi bir doktor, bana metro hastanesinde ferhat erolu çok önerdiler. Ama gitmedim.