Merhabalar 🙋🏻♀️
Vaginismus tedavisi sonrasi Hamile kaldım fakat vaginismusum tam geçmedi. Jinekoloğum hamilelik sürecimde denemeye devam etmem gerektiğini söyledi doğal doğum istiyorsam eğer. Eğer tamamen geçmez ise doğal doğum yapamam mı sizce?
Doğum esnasında doula hakkında ne düşünüyorsunuz?
Böyle bir özel durumum da olduğu için belki iyi gelir diye düşündüm. Bir taraftan da eşim yeterli gibi geliyor.. karar veremiyorum, sonuçta maliyetli bir şeydir doula..