Kaderdede1 Hanımlar merhaba ilk yaptirgidim beta 186.7 çıktı 4 5 gün tekrar beta yaptırdım değerler düşük çıktı bebeğim düşmüş düşük yapıp tekrar hamile kalanlar var mi?
aylin08166 Kaderdede1 KİMYASAL GEBELİK YAŞAMIŞSIN CANIM EKİM AYINDA YAŞADIM BU AY TEKRARDAN HAMİLE KALDIM KISMETSE CUMA KESEYİ GÖRECEĞİM
BezelyemiBeklerken Kaderdede1 ben bir sene önce düşük yaptım 7 haftalıkken psikolojik olarak çökmüştüm ve hiçbir şekilde düşünmek bir daha ama şu anda on haftalık olduk yaklaşık bir sene sonra istedik tekrardan Allahta nasip etti 🤲🏻🧿🌸