Bugün diz kapagimin arkasında mor şişmiş bi damar gördüm sadece bi noktada var diğer dizimdede yok .cok moralim bozuldu ne yapmaliyim zaten doktora gostercem ama sizden fikir almak istedim doğumdan sonra geçer mi .aman allahım daha 22 yaşındaym çok sinir bozucu .