Turnakus Ben sonuna kadar normal denedim. Canı çok tatlı bı insanim. Buna rağmen herşey uygun olduğu için normalden vazgeçmemeye çalıştım. Bir buçuk gün normal sancı çektim. 5 cm. Açılma olmuştu. Sonrasında malesef ebenin kötü davranışlarına sözlerine acımasızligina maruz kalıp dayanamayıp sezeryan istedim. Genel anestezi ile doğurdum. Şuan bı aylık oğlum 🙏 Yanı doğum gerçekten kişiye özel ve herşey her an değişebiliyor. Biz en hayırlısını dileyip akışına bırakalım 🥰