Merhaba kızlar ben 21 haftalık hamileyimmm ve bir hafta önce kan tahlili yaptırdım gayet iyi dedi doktor bugün öyleye dogru bi halsizlik bi uyku ayakta duramıyorummm yattım çarpıntı Sağlık ocagını aradım ben çok halsizim dedim tansiyon dedi ölçtüm 11-6 gayet normal bana ne oldu acaba kan şekerimmi düştü sizce ne yapmalıyım sizce