momelif doktordan doktorada değişiyor resmen. Kadın Doğum doktorum düşer falan asla demedi. Sadece hamile kalman cok zor olur dedi. Dediğim gibi dahiliye doktoru zaten hamilelikte sıkıntı olmaz yüksekleceği için demiş idi. Niye hepsi farklı şey söylüyor vallahi anlamıyorm.🤷♀️ İçinizi rahat tutun. Tahlilllerinizi yaptırın 🌸🌸