Sizce anne yanı beşik alınmalı mı? Ben şöyle düşünmüştüm anne yanı belik alıp onu 6 9 ay kullanıp 1 yaşından sonrada biliyorsunuzdur bu montessori yatakları oluyor ya onlardan yaptırmak istiyorum tabiki hemen yanlız yatırrmıycam belki ortamızda uyuyabilir 1 yaşından 2 yaşına kadar ama genel itibariyle anne yanı beşik alınmalı mı😂 ve anne yanı beşikte katlanabilir bişi çok hoşuma gitti