Kızlar bugün devlet Hastanesi’nde randevum vardı doktor baktı ama göstermiyor dedi tabi bizim içimiz rahat etmedi merak sardı özele gittik ve öğrendik tekrar oğlum oluyor ikinci oğluşum geliyorrr Rabbim herkesin bebeğini sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🥰🥰