[bilinmeyen] benim ağrı olmadan nst de sancılarım çıktı. Bebek Doğum kanalına girmemiş olduğu için ağrı olmuyormuş sanırım. Ama düzenli kasılma olunca rahim ağzının açılmasına sebep oluyormuş. Sancı kesici ilaç kullanmaya başladım ben. O yüzden bi bakmam lazım sıklığına