mombursamom Ben doktorumu degistrmeyi dusnuyorum. Aklmda bi kac isim var. Hatta randevuda olustrdum ama fikir almak istedim. EMRE UYSAL ORHAN ORHAN ARAL ATALAY Bu 3 u arasnda kaldim. Bu isimlerden birine gidip tecrube eden var mi ?
Sumc mombursamom canım özel sağlık sigortam olduğu için Emre beye gidemedim sağlık sigortası geçerli değil. Ama ben olsam Emre beyi tercih ederdim 😊 Medicanada Müzeyyen hanıma gidiyorum kendisinden çok memnunum
Mell88 mombursamom Emre bey e gidiyorum ve çok memnunum, muayene ücreti 300₺ doğum ücretine gelince yeni yilda fiyatlar değişecek bakalım kaç olacak 🤔😇
Caniimkizim mombursamom bence populerliğe bakma. Bazen senle çok ilgileniyormuş gibi yapıyorlar tek yaptıkları bu. Ben Nilgün karayılanoğluna gidiyorum.
mombursamom Sumc randevumu emre beyden aldm ama diger doktorlara gidip tecrube eden varsa da merk icindeyim cunku 5.ayda doktor degistrmek zorunda kaldim. Bu sefer en iyisi olsun istiyorum 😑
Nurnur16 mombursamom canım ben bursaya yeni geldim şans eseri eşim buldu megerse kadın alanında çok iyiymiş kime desem şanslısın diyor gidenler olmuş çok memnunmuş Allah için bende memnun kaldım tavsiye ederim sühendan benderli doruk hastanesinde
rukiye_h Ben Aral hocaya gidiyorum çokta memnunum daha önce iki kaybim oldu bu üçüncü hamileligim keske öncekilerde tanısaydım kendisini
rukiye_h mombursamom jimerde. Ama doğum icin pembe mavi ve doruk hastanesiyle de anlasmasi varmış sanırım. Ayrica fsm de kendi kliniği var ben oraya gidiyorum hastaneye hiç gitmedim
annemmelek rukiye_h Kusura bakmazsaniz bir şey daha sormak istiyorum doğum ücreti hakkında bir bilginiz var mi
mombursamom Nurnur16 ben bu yazdigim 3 doktor a gidenlerden bilgi almak istiyorum sadece. Oneriniz icin tesekkurler
mucizemelegim mombursamom ben Aral Atalay ‘a gidiyorum doçent ve çok memnunum çok titiz her konuda riskli bir gebelik geçiriyorum telefondan da her an ulaşıyorum cevapsız bırakmıyor sorularımı yoğun olmasına rağmen
Nurnur16 mombursamom onları bilmiyorum sadece bilip memnun oldugum doktoru da söylemek istedim değerlendirmek tabiki de size kalmış ben yabancıyım zaten bursada sadece söyledim bu kadar. Sağlıcakla kalın 🌼