Asya94 Merhaba arkadaşlar, hamile oluşta çalışan hamileler var mi aramızda? Kaçıncı haftada doğum izinine ayrilmak istiyorsunuz ve dört ay sonrasında iş başı yapacakmısınız yoksa ücretsiz 6 ay da kullanacakmısınız? Düşünceler izi merak ediyorum:)
arzuublm Asya94 ben çalışıyorum 10.haftam allah izin verirse 35. haftada izne ayrılcam sonrasın da çıkcam isten
Kuzeyufuk Dönüş kısmında da rapor hakkım bittikten sonra doğum yaptım hastaneden rapor alıp Dönmezamanini uzatacağım birazcık