Irem22 Sevgili anneler 23 +5 haftalık hamileyim doktorum 2 günde bir kahve tüketebiliceğimi söyledi nescafe içerek kullanıyorum bu hakkımı sizler kahve tüketimlerinizi nasıl yapıyosunuz?
Aycan_akay54 Irem22 hiç dikkat etmedim doktor da hiç söylemedi 😂 kafama göre içiyorum canım isterse 2 defa isterse 3 😁 kötü örneğim sen gene de bir defa iç ☺️☺️
H-melek Irem22 onun bir ölçüsü vardı aslında. Tam emin değilim araştırmanızı tavsiye ederim günde 100 mg kadar kafein almaktan zarar olmuyordu sanırım, çikolata , kahve, çay ya da kafein içeren herşey için geçerliydi bu ölçü
Zeynep-aa Irem22 kansızlık varsa içme canım kontrollerini yaptır. Onun dısında sütlü kahve içebilirsin yada kafeinsiz kahve. Nescafe cok zararlı normal de bile içerisinde kanser yapan bi cok zararlı madde var. En iyisi kansızlık yoksa Türk kahvesi varsa kafeinsiz türk kahvesi yada sütlü kahve.. 🌸
Irem22 H-melek 200 mg diye biliyorum ama nescafenin kafein oranını bir türlü bulamıyorum çayıda sadece kahvaltıda çok çok açık içiyorum
Deryakar Bende Nescafe ye dayanamıyorum günde iki çay bardağı içiyorum doktoruma sorduğumda azalt demisti tamamen bırakamıyorum canım çok istiyor 😔
EceEgemen Irem22 cnm her sabah kahvaltıda ve akşam eşimle çay içiyorum ama açık olmasına dikkat ediyorum kahve çok sevmem haftada 1 belki cnm isterse bende çok iyi örnek değilim 🙈
Irem22 Günde 3 4 fincan kahve içerdim şimdi 2 günde 1 zor dayanıyorum ama dikkat etmek lazım haklısınız 😐