Mertimm Merhaba kızlar , 26 haftalık gebeyim . Üç dört gündür gece uzanırken hareket ettiğim Zaman kaşığım agri giriyor bıçak saplanması gibi . Birde aşırı derecede baskı var kasiklarima . Başına gelen var mi .?
BAS123 Mertimm canım o haftalarda normal ani hareketler yaparken daha dikkatli ol bende yaşamıştım o haftalarda, kanama leke gelmiyorsa ve hareketlerini hissediyorsan panik yapılacak bişey değil
Mertimm BAS123 Ani hareket yapmıyorum ki . Normal yururkenden de yataktan dönerken de bıçak saplanıyor kanamam yok suan da .. Hareketleri de fazla hareketli 😀