Beyzanttt ben oldum geçen hafta. Kendimi kasmama rağmen hiç acımadı. Doktorumdan biraz çekindim o yüzden kastım ama gerçekten hiç bir şey değilmiş korkma. Bende çok korktum hatta o gece uyuyamadim nasil olacak filan diye ama 5-10 saniye sürdü sürmedi. Utanılacakta bir şey yokmuş zaten üzerine asistan örtü örtüyor doktor bakmıyor bile eliyle muayene ediyor örtünün altından