ESMAARAS spinal en guzeli en rahati.Ben heyecandan ameliyathaneye inerken bile kendimde degildim.Seni tutuyorlar igneyi vuruyorlar sadece ilk girerken bi ilkiliyosun ama oyle acisi yok normal igne vurulur gibi.Ama kesinlikle sabit kalip hareket etme.Bunu yapan anestezicinin de etkisi vardir tabi eli hafifse felan.Sonra yavasca yatiyorsun.Bacagina dogru bir sicaklik akiyor.Kollarini iki yandan sabitliyorlar.cunku refleksle ellerimizi karnimiza tutariz diye.Sonra onunu kaptiyorlar.Bacaklarini felan kontrol ediyorlar hissediyormusun diye.Benim sondayida uyustuktan sonra taktilar.Daha sonra karnima dokunduklarini hissettim kesmeden siliyorlar.Ama oyle net şurama dokundular diyemem hissetmiyorsunuz cunku.Oyle makas bilmem ne sesi duymadim.Icerdeki hemsireler ceyiz konusuyorlardi😂 zaten hemen bitiyor bebek cikiyor anlamiyorsun bile.Sadece eşini almak icin bi tik midene dogru baski yapiliyor icerde birsey kalmasin diye.O sirada basin yana dogru donuk olsun miden bulanirsa diye.Benim bulandi ama derin nefes aldim tuttum kendimi.Zaten onlar o sirada serumunuza igne felan yapiyorlar onun etkisiylede mide bulanabiliyor.Bebegini hazirlarken o sirada dikisiniz oluyor ve bitiyor.Sonrasini tam hatirliyamiyorum.Odaya cikip yataga yatirdilar.Titremem 2 veya 3 saate gecti.Battaniye istemistim.Titreme sebebi ameliyathane soguk ve sezeryan oldugu icin kan kaybediyoruz bu sebeple.Yavas yavas uyusukluk gecince agri kesici felan yapiyorlar.Ben agri hissetmedim rahattim.Kalkip lavaboya kadar yuruyup geri yatmistim.Bas agrisi o bu olmadi.Karninizin ici bosaldigi icin duz yattiginizda saga sola lak lak ediyor 😂 Ne kadar sakin ve pozitif olursaniz o kadar guzel bir dogum sizi bekler.Ayrintili bir sekilde anlatmaya calistim sizlere 🤗❤ benimde ikinci sezeryanim olucak.Yine insan korkuyor tabi.Daha once tecrubede yaşasak oraya tek gidiyoruz.Mis gibi pamuk gibi bebisini gordugunde hic bir korkun kalmayacak ❤Ama tabi bir saglik sorunun varsa beraber karar veriliyor genelmi spinalmi diye.Yuksek tansiyon vb.