Kızlar bugün yaptırdım biraz geç oldu ama şeker için ilk önce açlış şekerime bakıldı 70lerdeydi sonra yükleme yapıldı oda 80 lerde 1saat sonra yine yine kan alındı ama onun sonucu için beklemedim doktorum arayacak sizce bu değerler iyimi normal mi yaptıranlar bilgi verebilir mi ?