derinsart canım 10.haftamdan itibaren kullandım lierac Hindistan cevizi biloil… hepsin ilaç gibi düzenli saatli kullandım hemde tam işe yarıyor derken …. 35.haftamda bi çatladım ki sorma 🙈 yani şöyle diyim sana çatlayacaksan çatlıyorsun , çok da para dökmene gerek yokmuş tavsiyem sana pahalı ürünler alma yani boşuna tamamen vucüt yapınla alakalı bu çatlama olayı 🥺