Ozlemkisacik Selam güzel anne adayları Yokmu belirtiler gelmiyormu bebisler 😂 neler yapıyorsunuz doğum kolay olsun diye hadi bu post ta buluşalım ❤️🥰 inşallah bu posttan sonra doğumu başlayanlar olur hayırlısı ile bebeklerini kucaklarına alırlar ve hayırlısı ile bende alırım 🤗🤰🏻
Kara5166 Ozlemkisacik Bizde 38+3 deyiz beklemedeyiz şuana kadar bir belirti yok 😊 Bakalım ne zaman geleceklerr🙈
Girlpowerbabe Ozlemkisacik biz de 38. Haftaya girdik 37+2 deyiz bebeğin başı doğum kanalına inmiş yürüyüş squat pilates topunda 8 çizme merdiven inip çıkma ve sık sık ilişkiye başladık bakalım ne zaman gelecek 1 hafta içinde gelecekmiş gibi hissediyorum bakalım hayırlısı😂
Baharata Ozlemkisacik 38+2 her gün plates ve squat yapıyorum evde hiç durmuyorum yürüyüşlere çıkıyorum ama ara ara kasık ağrılarım dışında bi belirtim yok bekliyoruz bakalım canı ne zaman gelmek istiycek 🤷🏻♀️😃
Oznuryunus Ben 38+6 bugün kontrolüm vardı çatıya bile gelmemiş pozisyon ta 35 den beri almıştı nolacak bilmiyorum 🤦😂
Mhmtaff Ozlemkisacik bizde yeni 38+1 olduk hiç bir belirtim yok şuan sezeryan olucam ama daha gün almadık bu pazartesi gidicem kontrole çok merak ediyorum ne zamana gün verir acaba kaç kilo oldu diye 😍
alindas Ozlemkisacik hurma, yürüyüş, merdiven/yokuş çıkmak, adaçayı günde 2 bardak içiyorum, pılates topunda binbir türlü hareketler, squat, ilişkiye girmek, ev içinde olabildiğince hareket. Daha aklıma gelmeyen var mı acaba😂 Tık yok😩😩
alindas Kara5166 beklemek zor oluyor ya gerilmeye başladım ne zaman doğum olur ne olur diye. Doktor hiç bişey demedi bekliyoruz diyip duruyor. Sizin nasıl gidiyor bebişten var mı geliyorum sinyalleri
Kara5166 alindas Bizim de aynı açılma sanci herhangi bir şey yok bugün tekrar kontrol var bakalım ne diyecekler 😊