melegiiimm Kizlar simdi detaylidan çıktım bebegim gayet sağlıklı sukrolsun ama kafama takilan bisi var doktorada soramadim 21+5 gun hamisim doktor size gore oyle ama bana gore 21+2 dedi.sizce sorun olurmu.birde kilosu 413 gr boyu 29 cm sizinkilerde durum ne
A1994 melegiiimm bende bugğn girdim 20 haftalık gebeyim bana bişey yok dedi ama usg renkli degildi burun kemigi var ama 10 gün sonra gel yeni cihaz gelcek biraz daha olgunlaşır iyi bakırz dedi kötü bişey yoktur demi rapora kötü bişey yazmamış
Nasippp melegiiimm canım sorun olmaz benim bebeğimde öyle o döllenmeye alakalı dedi doktorum..:) 2-3 hafta gerilik olursa problem gözüyle bakıyorlar bizim normal rahat olabilirsin 💁🏻♀️😌
melegiiimm Ve ayrica istanbul avrupa yakasinda sefakoy vera tip merkezini oneririm doktor cok iyi ilgiliydi
A1994 melegiiimm burun kemigini gördü bana gösterdi bu alt kısmı bu üst kısmı diye ama haftaya tekrar bakalım yeni bi cihaz gelcek o zaman gel dedi bana
melegiiimm A1994 anladim.ama sacma olan cihazlari eskiyse niye bakiyorlar.haftaya gununuz dolmaz inş bu seferdebgoremedim diyecektir yoksa
melegiiimm Nasippp aa cok sevindim cidden.icim rahatladi.oglumda 1 hafta geri diye hemen sezeryan demislerdi bundada korkuyorun daha cok kucuk
Tugceek Ben de oraya gitmeyi düşünüyorum da özellikle eşim girmek istediği için orayı seçti girebiliyorlar dimi? Bir de telefonla aradığımızda bize de renkli denilmişti şimdi siyah beyaz diyince siz bir tereddütte kaldım🤔
melegiiimm Tugceek evet esinizde girebiliyor. Siyah beyaz demedim ki ben renkli.hayta gayet guzel renkli doktor her firsatta yuzunu gostermeye calisti bizimki eliyle kapatmasina ragmen