gel_artik_bebegim sol tarafta hafif yapışıklık çıktı hsg de, yapan kişi yapışıklıklar açıldı dedi ama bu ay soldan yumurtladığım için dr şansa bırakmayalım dedi, yapışıklık tekrarlarsa embriyo da oradan soldan geçemezse eğer dış gebelik olur dedi onu da hiç istemeyiz dedi. O yüzden sağdan bekliyorum inşallah öyle olur vu ay