BAS123 Kızlar merhaba, bu haftada bebişleriniz kaç kiloydu geçen kontrolden bu yana pek kilo alamamışız😞 ne yiyebilirim toparlayabilmek için yiyecek önerilerinizi bekliyorum🌸
Esra_Omer_21 BAS123 Benim bebegimin kilosuda 2750 gr yedigim muzun haddi hesabi yok hergun süt de iciyorum ama öyle ahımşahım kilo almıyor sağlıklı dogsunlarda kilo kendiliginden gelir inşaAllah ☺️
Seliminannesi23 BAS123 ay cnm bende pstesi gunu gidince doktor ayni seyi soyledi 37+6 gunluktum bana diyorki bu bebek 37 haftalik degil 35_36 haftalik haftasindan da emin konusmuyor bet bisey soylemiyor soru sorusyorsun saatler sonra cvp veriyor 🤷🏼♀️ kilosuda 2650. İnsanin canini sıkmaktan baska bi ise yaramiyorlar sıkma canini saglikli olsunlarda 🤲🏻😍
BAS123 Seliminannesi23 gerçekten öyle insanın morali bozuluyor, sağlıklı olmaları daha değerli benim içinde kuzum 🤲🏻🌸
gamzelim2234 @BAS123 günde en az 2 muz,tahin-pekmez bol bol meyve ve yulaf ezmesini süt ile haşla içine bir tatlı kaşığı bal koy üzerinede çiğ badem muz fındık vs şeyler koy onu her gün tüketmeye çalış çok kilo aldırıyor canım ben bunu bilmeden yapıyordum haftada 2-3 kere yiyordum çocuğun kilosu 1 ay önden gitmeye başladı hala öyle gidiyor şuan yemeyi bıraktım oyüzden
BAS123 gamzelim2234 çok teşekkür ederim canım dikkate alacağım inşallah haftaya uygun şekilde kilo almış olur 🤲🏻🥰🥰
BAS123 Meleka gün aşırı yiyordum bazı günler midem kaldırmıyordu ama artık her gün yiyeceğim teşekkür ederim
NurSema01 36+3teyim her gün muz mandalina ceviz ve yoğurt yiyorum 36+1de kontrolüm vardı 2900 küsür 50 cm olmuş 1 hafta öne geçmiş dediler
BAS123 tugce_25 evet o yüzden bende üzüldüm zayıf gibi doktorda öyle deyince yediklerime daha çok dikkat edeyim dedim💁🏻♀️