Kızlar merhaba 12+1 haftalık hamileyim ultrasonda 2 gün önde çıktı bugün ikili testimiz vardı doktor cinsiyet tahminen kız haftaya sonucları almayı gelince bakarız kesinleşir dedi. Bize biraz erken geldi kız kendini geç gösterirmiş. Kız erkek fark etmez tabi ama içimizden kız olur diye geçiyor 🤗 bu şekil olup değişen var mı acabaa🥰