baby3_ Kızlar merhaba , serklajlıyım . 29+4 e geldik kızlarımla. İkizler zaten genelde erkenci oluyor. Neye göre ve ne zaman genelde ciğer geliştirici iğne yapılıyor ? Önlem amaçlı önceden yapmıyorlar mı ? Başına gelen var mı hem serklajlı hem ikiz
iremgun baby3_ bilgim yok üste kalsın diye yazıyorum. Sağlıkla gelsinler inşallah🌸 serklajdan sonra hep yattınız mı acaba? Şu an bir sorun mu var da ciğergeliştirici sordunuz yoksa öyle bilgi almak için mi sordunuz?
Minay baby3_ doktoruna göre değişiyor bazı doktorlar risk görürse ciğer geliştirici yapıyor bazıları öncekş erken dogumu baz alarak yapıyor bi yakınım erken dogum yaptı öncekinde diye 28 haftada ciğer geliştirici yaptı doktoru bende serklajlıyım erken dogum öyküm var yarın 28 olcz ama doktorum ciğer geliştirici yapalım felan diye bir şey demedi bende sormadım
Smctn baby3_ buna doktorunuz karar verebilir bende serklajliyim şuan 30+5 haftalığiz 25 haftadan beri 15 günde bir ciğer geliştirici iğne yaptırıyorum
sukran97 baby3_ canım bende 23 haftalık ikizlere hamileyim dün kontrolde 30 32 hafta arası ciğer geliştirici vuracağını söyledi önlem amaçlı şuanlık bi riskimiz yok ama ikizler bazen aceleci davranabiliyor inşallah sağlıcakla alırız kucağımıza
baby3_ iremgun canım hep yattım ben baskı oluyordu kilo da düşük olunca yt dedi doktor. Bazı çoğul gebeler önlem amaçlı yapsalar daha iyi falan dedi merak ettim
iremgun baby3_ anladım canım. İnşalah gerek kalmaz öyle şeyleri gönlünü ferah tut sen🤲 inşallah sağlıkla gelirler vaktinde🌸
baby3_ Smctn canım zaten şuan doktor karar veriyo okuduğun üzere . Ama çoğu kişiye yapılıyor kimlere ne denilerek ne düşünülerek erkenden yapılıyor diye yazdım
Nlgnbykl Smctn Serklaj a nasıl karar verildi. Benim daha önce 19. Haftada düşüğüm oldu şimdi 17. Haftadayım biraz tedirginim bilgi vermeniz mümkün mü
baby3_ Mom86 ya beni korkuttu 3 ayrı doktor erken gelecek bu kızlar diye ama ciğer geliştiri diyen yok hiç bende sağlıkcıyım okuyorum ediyorum burda görüyorum çoğu kişiye yapılıyo anlamadım o yüzden sordum çok teşekkür ederim
Mom86 baby3_ rica ederim cnm 🙏madem erken gelecek diyorlar sen direk ozaman neden bekliyorsunuz de çünkü iğne kaldıkça daha çok etkisini gösteriyor cnm 🙏
iremgun Nlgnbykl dahaönce 19.haftada neden düşük oldu suyunuz mu geldi? Benim suyum geldi o yüzden bu sefer 12. Haftada serklaj yapılacak önlrm amaçlı. Rahim ağzı boyunu ölçtürün ultrason da kısalma varsa söylerl doktorunuz.
Smctn Nlgnbykl 16 haftalik ken doktorum vajinal ultrason ile rahim agzi uzunluğuna baktı 25 mm takip edelim diye yatış yaptı hastaneye 2 gun sonra tekrar ölçtü 20 mm düşmüştü acil serklaj yapıldı sonra sında evde hep yatarak geçirdim hala yatıyorum annem bakıyor bana
Nlgnbykl iremgun doğum sancım başlamıştı açılmam oldu doğumu durduramadılar.bu yıl düzenli ölçüm yapılıyor kısalığım olabileceği söylendi. Çok teşekkürler bilgi için
baby3_ Mom86 ben beklemiyorum doktor gerekli görmüyor ama erken gelme ihtimalleri çok yüksek diyor . Biz karar veremiyoruz iğneye ne yazıkki
iremgun Nlgnbykl aynen evet erken doğumlar genelde sebebi rahim ağzı kısalığı oluyormuş o yüzden kontrollü gitmeniz güzel. Sağlıkla vaktinde gelsin inşallah🌸
Semakcy Benim de erken riskim var hafta da bir iğne oluyorum bir de kızlar ben ağdaya gideceğim acaba bi zararı olur mu her hangi bi rahatsızlığım yok 3 cm açılmam var demişti doktor ama ağda da lazım alamıyorum ben kendim
baby3_ Semakcy ağda sen farkında olmasan bile kasma yapabilirsin bence riske atma jiletle falan temizlen yada utanmazsan eşine yaptır bence