Merhaba 🤗 Bugün HCG kan değerim 591 den 4606 ya çıkmış 6 günde, bu konudaki fikirleriniz nelerdir? Birde 5+5 hafta yım şuan hastaneye pazartesi gitmeyi düşünüyorum 6+3 olmuş olacağım o gün. İlk ultrason muayenesini nasıl yapar Dr alttan mı göbekten mi? Ve neler belli olur o güne? Beni aydınlatırsanız deneyimlerinizle çok memnun olurum 😊🦋