Semaemre28 Merhabalar 🌸 bu konuyla ilgili herkes bir şeyler söylüyor doktor ravdevuma da 2 hafta var gidince soracağım ama size sormak istedim. Hamileyken saçlarını oryalle açtıran var mı sarı saç i çin
teachervera Semaemre28 ben saçımı siyahtan açtırdım 4 haftalık hamileymişim bilmiyordum. Açtırdım dinlensin boyarım dedim hamile olduğumu öğrendim 😊öyle açılmış saçla geziyorum 2 aydır
Baby06 Semaemre28 hamileyken saç açmadım ama 3..4 defa kendim evde boyadım doğuma yakın bidaha boyicam.. kokusu çok keskin kokudan dolayı camları pençeleri açarak boyuyorum ben..
Zeyzey1616 Semaemre28 bende saçımı 6 aylıkken boyadm siyaha ama actırmadım ama çok şükür herhangi bi sktntı olmadı