Kızlar bugün doktora gittim şekerimin yüksek olduğunu dahiliye gitmemi söyledi. Orda şeker ölçümü yapıp ona göre karar verecek şeker yüklemesi yapıp yapmamaya. Diyet yapman lazım dedi .🙄 Böyle durum yaşayan var mı ? Bana bilgi verirse çok sevinirim 😌