[silindi] Şu an 21 haftamdayım, serviks uzunluğum 28 mm çıktı. Üç hafta sonra gel alttan muayene yapıcam dedi. Neden alttan muayene yapıcak, endişeliyim biraz.
babyackgz [silindi] açılma olup olmadığına bakar sanırım alttan muayeneyle de serviks uzunluğu ölçülüyor bir de
Taze-Anne28 [silindi] iyi tarafından bakın nasıl bir şey olduğunu şimdiden öğrenip ona göre hazırlayabilirsiniz kendinizi. Bende çok korkuyorum 37.haftada bakacak. O zamana kadar da kafamda korku büyüyor. Çok acır dayanamazsam sezeryan düşünüyorum mesela ama o saatten sonra da doktor değiştirilmez ve doktorum sezeryana çok karşı 🙄 keşke bana da bakılsa yani 😃
BTSG04 [silindi] hiç endişelenmeyin alttan muayenede hiç korkulacak bir şey yok. Ben Almanyada yaşıyorum burda 4-5 aya kadar sadece alttan bakılıyor bebeğe. Bende defalarca yapıldı hiç kasmayın kendinizi inanın hoç acısı yok. Geçmiş olsun 🌸
[silindi] Aysenes bilmediğim için endişelendim normalde ilerleyen haftalarda bakılıyor diye biliyorum. İlk gebelik olunca tecrübeli olanlardan fikir almak istedim. Teşekkür ederim
[silindi] Taze-Anne28 😊 ılımlı güzel yaklaşımınız için teşekkür ederim. Allah gönlünüze göre versin bir nefeste alın yavrunuzu kucağınıza 🤲🏻🥰