Salandozlu Merhaba anneler; minnoşum 9+1 de, bugün doktora gittik kontrole ve kalp atışının maşallah 176 olduğunu öğrendik. Yüksek kalp atış hızına sahip olanlar genelde kız oluyor diyorlar sizce doğru mu bu tez? :)