Dehya Beyhekimi cok seven ve tercih eden var ama adatip bana daha köklü bir hastane gibi geliyor.bir de birkaç sene önce anestezi nedenli bir bebek vefat etmişti sünnet sırasında.tabiki olabilir ama soğudum oradan