juliet2021
28+0da 1250 gr dı kızım. Doktorum gayet iyi demişti. Burdan yola çıkarsak iyi denilebilir ama kıyaslamak doğru değil. Çıkarken doktora gelişimi ne durumda diye sorarsanız rahat edersiniz. Boyuna gelince kıvrımlı durduğu için boyun net ölçülmesi imkansız bacak boyundan yola çıkarak tahmini söylüyor doktorlarımız. Bu boy kilo mevzusu, anne baba genler bünye bebek bünyesi gibi çok şeye bağlı. Takılmayın derim