mry_mst Kızlar sizce uyandığımız saatte geç kahvaltı mı yapılmalı yoksa erken uyanıp yapılması mı gerekiyo
Mehtapakgl mry_mst doktorum bana en geç 9 kadar kahvaltını bitir demişti. Şuan 11,23 ve ben yani yapacağım 😁
mercimeginanne mry_mst kaçta keyfim yeterse o saatte yapıyorum 🙈😂 eşim hazırlarsa 9-10 arası, ben hazırlarsam 1-2 arası 😂😂
imren91 mry_mst Belli saati geçmemesi gerekiyor bence. Can taşıyoruz içimizde sonuçta. Eşiniz hafta sonu evdeyse 11 e kadar sarkabilir ama hafta içi 10 u aşmayın bence. Bir de alışkanlık aslında bu durum. Nasıl alışırsa bünye o şekilde oluyor.
mry_mst mercimeginanne yaa inanın bende aynı eşim hafta sonları erken hazırlıyo ben hafta için baya geç yapıyorum 😀
mry_mst Gozde2625 ay ne güzel ilk haftalarda bende öyleydim 😊 uyuyamaz kalkar yapardım ama şimdi kalkamıyorum ben
mry_mst imren91 ya aslında ilk haftalarda uyuyamıyodum kalkıp en geç 9 da yapıyodum ama şimdi uyanamıyorum nedense yorgun hissediyorum
mercimeginanne mry_mst bnmki 7 gün çalıştıgı için genelde hergün o hazırlamaya çalışıyor sabahları "“sana kalsa geç kahvaltı yapıcan”" der 🙈🙈
Emineatay Oglusum birakmaz uyumama bende kalkmiyirum 12 kadar 1 yada 2 kahvalti yapiyorum esimde evde olunca 3 yapiyoruz🤣🤣
mry_mst Emineatay sizinki daha geçmiş 😊 geç yapınca düzenli beslenemem bebek kilo almaz mı acaba diye korkuyorum
Gozde2625 mry_mst planlı yaşamayı seviyorum.Ama bazen de salmak lazım yıllardır 8 de kalkmaktan üstüme yapıştı bu davranış
mry_mst Meryemkale valla ben normal kahvaltılık koyuyorum normal de hiç yumurta yemezdim şimdi günde bi tane yiyorum 😊
Oznuryunus mry_mst ben gece uyuyamadigimbicin saat 2 den aşağıya kalkmazdim bebek zaten alacağını alıyor sizden benimkide gayet sağlıklı çok şükür 39 haftaligiz
Eminik mry_mst ben hep geç kahvaltı yapıyorum sabah uyanmak daha zor geliyor 11 gibi kalkıyorum bebepimin kilosu iyi gidiyor erken yaparsam gündüz vakit geçmiyor acıkıyorum üşeniyorum birşeyler yemeye
gel_artik_bebegim hamile değilim ama yıllardır kahvaltımı en geç 9 da yaparım hamile olsam da değişmez herhalde diye düşünüyorum 😊
Meryemkale mry_mst bende asla ağzıma sürmem normalde ama şuan mecbur haşlıyorum herşey bebişler için🥰
gel_artik_bebegim mry_mst bu biraz alışkanlık meselesi ben her sabah 6.20 de kalkıyorum eşime kahvaltı hazırlayıp onu yolluyorum erken uyandigim için de erken kahvaltı yapıyorum tatil günlerinde bile 5.30 da uyanıyorum istemsiz ondan değişmez dedim 😁
mry_mst mercimeginanne ne güzel işte benim çok erken kalkıp gidiyo sonra arıyo uyan kalk kahvaltını yap ama gel gör ki ben kalkamıyorum 😀😊
mry_mst gel_artik_bebegim hamile olmadan bende sizin gibi hergün 6.30 da kahavltısını hazırlardım biraz bende yerdim ama artık kalkma diyo 😊 kaç haftalık oldunuz acaba bende bu hafta çok yorgunluk hissi oluyo