Cansusn yahu ben de bu doktorları gerçekten anlamıyorum,,madem sorun yok niye söyleyip moral bozuyolar hayret ya...yoksa sana demese sen nerden bilceksik ilerde mi geride mi diye...hem bence ultrasondan kaynaklanıyo olabilir yani yanlış ölçüm olabilir...sen stres yapma sakın...önemli bi durum olsa söylerdi diye düşünüyorum hiçbir doktor kendini riske atmaz...ama işte her gördüklerini de illa söylerler...neyse dediğim gibi stres yapma daha çocuk büyüme aşamasında daha çok değişir herşey merak etme...