Kızlar hamileliğimin 12. Haftasında başladı idrar yolu enfeksiyonu bende sürekli tekrarlıyor ilaç kullandım 3 kere tedavi oldum geçti tekrar 15 20 gün sonra başladı. 33+0 olduk doktorum artk ilaç kullanmanı istemiyorm dedi. Kızılcık suyu da işe yaramıyor bende artık, 3 litre de su içiyorum halbuki normal kadınlara göre üreter kanalım yani idrar kanalım dar bebekte baskıladığı için tamamen tıkanıyor sanırım çünkü aşırı sık idrara çıkıyorum. İnternette C vitamini takviyesi alın diyen doktorlar var yabanmersini tableti vs ilaç değil takviye idrarı asidik yapıyor bu sayede enfeksiyon ilerlemiyor. Kullanan var mı memnun olduğunuz bir tablet falan lütfen bilgisi olan yardım etsn kasıklarım sızlıyor 😞