Bazen kasıklarımda ağrı..bide beni korkutan şeffaf parlak bi akıntım var.sadece peçeteye silince geliyo..ilk hamileliğimde de amniyon sıvısı azalması olmuştu psikolojik midir bilmiyorum ama bu akıntı beni korkutuyor.2 hafta önce kontrolüm vardı, o zaman da doktora sorduğumda kaşıntı ve koku olmadıkça bu akıntının normal oldugunu, gebelikte akıntının arttığını söyledi ve ultrasona göre suyu gayet iyiydi.şaştım kaldım.