mucizemibeklerken17 Kızlar 6. Haftaya girmek üzereyim. Bulantı falan yok şükür ama bende kabızlık var 😞😞😞 kanama oluyor, çok zor durumdayım. Malum yasaklar vs derken hareketsiz kaldim normalde yürüyüş yapardım. Tavsiyelerinizi bekliyorum 😞
Neslihan1903 mucizemibeklerken17 doktorunuza söyleyin bir şurup var içince düzeliyor ben öyle düzeldim 🤗 ıspanakta çok işe yarıyor 🤗
Pelinbyrktrlr mucizemibeklerken17 magnezyum da çok iyi geliyormuş gebelikte kabızlığa benim kabızlığım yok 6.haftadayım ben de sabahları aç karnına su içiyorum yanına da kuru kayısı. yarım saat sonra tuvalete çıkıyorum istersen bir dene canım
Mlsa2530 mucizemibeklerken17 bol su içmenizi öneririm bende de kabızlık olmuştu o dönem bi de dışarda yürümek şart değil evde de yürüyebilrsiniz
Brcccc mucizemibeklerken17 yapmadığım şey kalmadı kayısılar incirler bol su bana mısın demedi 7-10 gün arası çıkamıyordum resmen doktorum duphalac şurup verdi rahatladım kısa süreli kullanımda çok şükür
mucizemibeklerken17 Pelinbyrktrlr cok teşekkür ederim canım, suyu bol tüketiyorum ama anlamadım 😞 kabak çekirdeği tüketeyim 👍🏻
mucizemibeklerken17 500221 aynen ben de yaa, tuvaletim çok düzenli ve guzeldi. İnşallah gecer bu sürec, yoksa ilerisi sıkıntı 😞
Brcccc mucizemibeklerken17 evet canım devamlı kullanılmıyor bağırsak tembelliği yaptığı için hamilelikte bir zararı olmadığını ifade etti doktorum bebeğe hiç sindirim olarak uğramadan vücuttan uzaklaştırılıyormuş
Fersah mucizemibeklerken17 canım kuru kayısı al eve tuvaletin geldiğini hissettiğinde iki üç tane ye 15 dk ya çıkarıyor lavaboya. Ben öyle yapıyorum gerçekten kolaylık sağlıyor.
Yesimozdal Sabah ilk kalktığında 1 bardak ılık su iç bir kaç güne düzeltirsin bende kabız olmuştum bu şekilde düzeldim