Basakkkk 32. Haftamda benimde 50-75 arası sancılarım çıkmıştı. Düzenli değildi. İlk aylarımda da düşük tehlikem olduğu için erken doğum riskim olduğunu öğrendim. Karnımda da sertleşmeler oluyordu, onların kasılma olduğunu öğrendim. ( ilk gebeliğin verdiği cahillik çok kötü bir şey. Bilseydim en başta tedbir alırdım) Bende yatış, serum ya da ciğer geliştirici gibi bir şey yapılmadı. “Gezme, ayakta durma, yürüme, eğilme, yat “ dedi doktorum. Sizde kendinize dikkat edin. 1,5 ay daha bizimle kalırlar inşallah 🤲🏻