ZM11-2019 Ben de yasıyorum 12 . Haftalarda başladı ara ara tekrar ediyor, doktora sorduğumda kan basıncı arttığı için demişti. Netten de baktım kafayı öne eğip burun köküne bastırın diyor 10 dk yı gecerse kanama doktora basvurun diyordu. Ben de öyle yapıyorum duruyor. Sen yine de doktorunla bir konuş ne olur olmaz