Kızlar şehir hastanesinden geliyorum şimdi çatım normal doğuma müsait mi değil mi bakılmamıştı 38. Haftamdayım bakılmayacak mı dedim doğum anında sancı sırasında bakılıyor denildi nasıl Yani ben acıyı çekeceğim doğarsa doğar doğmazsa sezeryana alırız mantığı mı bu? Kafam Allak bullak bu nasıl bi şey anlamadım var mı başına gelen ?