2 haftadır süt yumurta kilo aldıran ne varsa yedim 36.haftada 3 kiloydu bugün 38 olduk 3200 olmuş yani ultrasonda öyle çıkmış çok şaşırdım doktora da sordum neden bu kadar almış olabilir çokta güzel besleniyorum dedim oda ultrasonda bazen yanlış çıkabiliyor veya bebeğin yeri darsa alan darsa sayı doğru çıkmayabiliyor şuan karnından da anlaşıldığı kadar en az 200 gr almıştır şuan çok sağlıklı görünüyor dedi . Çok şükür önemli olan sağlıklı olması 38 haftanın içindesin her an gelebilir dedi ama benim aklım şuna takıldı benek aç mı kalıyor bebek yerine hep ben kilo alıyorum 🤷🏻♀️