mucizemm01 kızlar 4 bucuk aylık oldum prilamı 1 taneye düsürdük icmedigimde cok halsiz mutsuz yorgun hissediyorum hicbisey yiyemiyorum. Hala kullananlar varmı ? etrafımdakiler ilac kullanma cekeceksin diyorlar bi zararı varmıkı ?
Busbuss3458 mucizemm01 bende 15.haftams girdim en fazla 3 kere kullanmisimdir mecbur kaldığım zamanlar sabah bı tane içiyordum 2 gün etkisini sürüyordu bende icmeyincede halsizlik mutsuzluk vs yapmadı 😌
Oznuryener19 mucizemm01 Ben 24 haftalığım ve hala kullanıyorum prilam ı içmediğim zaman günüm zehir oluyor ama gece yatarken 1 tane içersem mis gibiyim hiç bulanmıyorum benim doktorum biraz ara ver dedi 2 gün-de 1 tane iç kendini kontrol et dedi 2 gün-de 1 tane gayet iyi geliyor bana hiç birakamam sanırım. 😔
yasemin333 mucizemm01 beş buçuk aylık oldum şuan 4.aydan beri geceleri 1 tane içiyorum o zamandan beri ara sıra bırakmayı denedim ama içmediğim gün kusuyorum günüm çok kötü geçiyor bırakamadım o yüzden.Doktorum da kendini kötü hissetme bir taneyle devam et dedi.Ne çekecekmişsin acaba doktordan iyi mi biliyorlar.Arkadaşım doğurduğu güne kadar kanser hastalarının içtiği zofer bulantı ilacını içti hiç de bir şeyleri yok çok şükür🤲🏻
sinembursa mucizemm01 var ben 19 haftalık oldun hala 2 tane içmeden sabah direk kusuyorum bişi yedirtmiyor
Betulll1 Bnde 4 aylık oldum hala devam edıyorum cnm aksamları ıkı tane alıyorum ..9 ay kullananlar var. Doktorum bişey demiyo bnm .dün bi kuru daha yazdı
mucizemm01 yasemin333 cok sükür ❤️ benimde morelimi bozuyorlar durduk yere hap icme diyorlar halbuki icmesem ne bebegime besleyici seyler yiyebiliyorum ne de mutlu olabiliyorum bu daha kötü bebek icin bence
hanibazen Doktoru içmeye devam edebilirsin diyenleri çok kıskanıyorum şu an 😅 17. Haftadayım benim doktorum kesti artık malesef mide bulantılarım devam ediyo ama 🤢
Ebru-h55 Ben 16.haftadayım bırakmayı denedim üç gün neler çektim sonuç devam ediyorum 🤭 doktorum zararı yok devam edebilirsin dedi
yusufbebekk447 mucizemm01 ben. Kullanıyorum 31.haftam .kullanmasam bulantıdan duramıyorum.doktora da sordum hala geçmedi mi dedi yok geçmedi deyince devam edebilirsin sorun yok dedi yatmadan 2 tane alıyorum