Selam arkadaşlar daha önce öksürükten dolayı yazmıştım buraya öksürüğüm şiddetliyken karnımın sağ tarafında acı hissettim geçti öksürük ama o acı kaldı bebek ters pozisyonda ondan mıdır bilmiyorum ama bi acı hissediyorum 27 haftamızdayız ağrı yok sürekli de değil bu acı ama anlamadım öksürük müdür sebebi yoksa pozisyon mu bi yardımcı olabilir misiniz