Arkadaşlar merhaba . Benim iki böbreğimde doğuştan üreterlerde darlık var . Bu yüzden zamanla iki böbreğimde de büyüme olmuştu . Fakat şimdi 5 haftalık gebeyim . İlerleyen zamanlarda böbreğime stent takılacak galiba. Bu konuda bilgisi olan varmı . Yada böyle birşey yaşayan ?