minikmucizemmmmmm Kızlar folik asiti ne kadar süre kullancaz? 3 aydır kullanıyorum ama bebiş yok henüz. Hamilelik olana kadar kullancak mıyız aklıma takıldı nettede cevap bulamadım🤔
gel_artik_bebegim minikmucizemmmmmm ben hamile kalmak için ino folic combiye başladım bu ay bu ay olamazsa 1 ay daha kullanıcam yine olmazsa daha uygun fiyatlı bir folik asitle devam edicem
sibelbulut hamile kalana kadar kullanıyoruz hatta hamile kalıncada 3 veya 4 ay bıraktırıyor genelde doktorlar
minikmucizemmmmmm gel_artik_bebegim bende folidoce kullanıyorum bide yanında omega3 koenzim Q10 vermişti doktor. Bakalım hayırlısı olsun inşallah bebiş bekleyen herkes için 🤲🏼