mavikelebek_ Şimdi doktordan çıktım mm falan kalmamış sadece dikiş tutuyor 31+5 im sadece dikişi tutanlar varmı çok korkuyorum kilosuda 2 200 bi o iyi şuan 😑
Baybymucize mavikelebek_ canım sürekli yat bende serklajlıyım daha götürürsün hiç bişey yapma yürüme ev işi asla yapma dahada sıkı dinlen stres yapma 32.haftama girdim bugün benmde bir anda 12mm düşmüş bebeğim 30hagtalıkken 1720gram dı hastanede yattım dikkat et sadece dikişle 2ay götüren var
Baybymucize mavikelebek_ evet hiç bişi yapmak postta bir arkadaş vardı 2.5ay götürdü zaten bu kadar götürsem zamanında olur bebeğin bende duş editörüm bir 35i görsem