arkadaşlar ses yaptım İlk teslimin 9′unda Mine yapmıştım 9′unda yani aşılama mı 9. Gününde çok belli edeceğiz gel dedim ki tamam dedim bu ilacın tepkisi dedim çünkü 12 gün geç 12 ya da 10 gün geçmesi gerekiyormuş galiba 10-11 günü yaptırdım çıkmadı sonra böyle 5 dakika yarım saat sonra geçti bir baktım çizgi iki çizgi ama iki çizgi de o kadar hafif görünüyor ki hamileysen Bir de Çat çatlasın 1 haftalık bir buçuk haftalık ondan sonra dün akşam yaptım yani 13′ünde 13 gün olmuş oluyor 13′ünde de daha belli olmaya başladı sizce doğru mudur