Umksanbe ben de bunu diyorum ölecek olan ölür zaten,tıbbın buna müdahalesi şirktir, şimdi sanki herkes 4 4lük doğuruyor daha ilk ayda bile düşen binlerce bebek var. Kader vardır bilmem bilir misiniz yazılan neyse odur. Tevekkül gerek. Sağlıklı helal yemek gerisini Allah’a bırakmak.. Benim fikirlerim bunlar sizinkileri dinlerim ama katılmam siz bilirsiniz