Seymaanne Avene 50 fktr kullanıyorum harika bi koruyucu,,hızlı emiliyo ve etki süresi çok uzun ve etkisi çok yüksek...azıcık bile sürseniz yetiyo...çok da kaliteli bi marka fıransız markası...içinde zararlı kimyasal da yok...ama bence hamileyken yine de dermokozmetik ürün çok kullanmamak lazım...doğal susam yağının içinde de 15 faktör koruma mevcuttur bilimsel olarak kanıtlanmış bu da aklınızda olsun...hatta ilerde RABBim nasip ederse bebişlerimize de kullanırız susam yağını🙂) inşALLAH...